Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Mocht je twijfelen over de staat van een artikel en evt. aankoop neem dan contact met ons op.

Klachten 

Ben je ontevreden over een product of levering? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar hallo@emilia-bunzlauceramika.nl of door te bellen of appen naar +31 6 45288761. Omschrijf je klacht duidelijk en vermeld je ordernummer. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op over de afhandeling van je klacht.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

https://emilia-bunzlauceramika.nl werkt uitsluitend met zorgvuldig geselecteerde producten. Wij streven naar een perfecte levering en tevreden klanten.